Gå videre til hovedindholdet

Julen 2022


En lille samling af de juletags, jeg har lavet i  løbet af november. Papiret er fra gemmerne, en masse rester, som jeg har brugt løs af. Målet er, at få brugt det gamle    Papir med juletema og samt få brugt en masse dies fra gemmerne.

Rensdyrene er fra hhv Renke og Impression Obsession


Julene træet er fra Renke


Elgene er fra Three scoops 



Gnomerne er fra By Lene


Teksten er fra Dan dies







Tag dien er fra Simple and Basic

Ønsker alke en skøn december

Kommentarer

Send en kommentar

Tak, fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.

Mvh Heidi

Populære opslag fra denne blog

24 udfordring - forsinket

Med lidt forsinkelse deler jeg her mit indslag for den 24. Et julekort dommen del af en udfordring fra min mor, men jeg glente tiden. Kortet er lavet med en die fra Gummiapans julekalender fra ‘22. Greben er sat i en potte, som også er fra Gummiapan. Papiret er rn rest fra gemmerne - i december sidste år var målet at udrydde en stor del ag nit julepapir.

Dinotema

I løbet af den sidste uge har jeg været i gang med at skære ud og samle disse dinokort. Jeg fik en ide til lege med rammerne  og endte et helt andet sted end først planlagt, da jeg fandt dinopapiret i gemmerne. Papiret er fra Felicita Design “Dino World” Rammerne og Teksten tillykke er fra simple and basic  Dinoerne er et ældre sæt fra Marianne design. Jeg skal vist have fat i det nyere sæt også Teksten er fra NHH Denne tekst er også fra NHH

31. december

I dag er det nytårsaften, og når dagen rinder ud venter et nyt år. Det bliver spændende, hvad det bringer. Ingen nytårsforsæt herfra. En nytårsraket fra Mariannedesign og et ur fra Card Deco Essentials. Den sidste låge er den her die. Den må jeg i tænkeboks for at få brugt Jeg ønsker jer et lykkebringende nytår