Gå videre til hovedindholdet

Konfirmation - piger I

Jeg har været i kreahulen og lavet en bunke konfirmationskort.
Dette er bare en lille samling af dem, jeg har fået lavet.



Papir fra Panduro
Dies fra Papirdesign, Dienamics, Dixi craft


Embossingfolder fra Darice


Papir fra Panduro
Dies fra Dienamics, Papirdesign, prima
Embossingfolder fra Craft Too



Dies fra simple and basic, Tim
Holts, Amy og Memory box
Embossingfolder fra Craft Too


Topper fra Dixi Craft
Dies fra Simple and Basic, Marianne design



Papir fra Papirdesign
Dies fra Dixi craft,  Bylene, Nellie,
Embossingfolder fra 


Paper fra 
Dies fra Papirdesign, Simple and basic, Marianne design


Paper fra Panduro
Dies fra Dixi craft, Dixi craft og Dienamics
Embossingfolder fra Sizzix

Populære opslag fra denne blog

24 udfordring - forsinket

Med lidt forsinkelse deler jeg her mit indslag for den 24. Et julekort dommen del af en udfordring fra min mor, men jeg glente tiden. Kortet er lavet med en die fra Gummiapans julekalender fra ‘22. Greben er sat i en potte, som også er fra Gummiapan. Papiret er rn rest fra gemmerne - i december sidste år var målet at udrydde en stor del ag nit julepapir.

31. december

I dag er det nytårsaften, og når dagen rinder ud venter et nyt år. Det bliver spændende, hvad det bringer. Ingen nytårsforsæt herfra. En nytårsraket fra Mariannedesign og et ur fra Card Deco Essentials. Den sidste låge er den her die. Den må jeg i tænkeboks for at få brugt Jeg ønsker jer et lykkebringende nytår

I går var det den 24.

I går var det den 24. og jeg glente at lægge mit julekort ind (eller rettere mine). Godt i gang med udfordringen kommer her mit andet bidrag: Denne gang har jeg leget med vandfarver og er inspireret af en video på You Tube Stempel er fra Barto Design Stempel er fra Simple & Basic