4. dec - julebamse

Så er det allerede 2. søndag i advent, og vi er godt i gang med julemåneden.
I går aftes havde vi gæster, og hertil morgen kunne jeg sætte den fine gave, jeg fik ud på trappen, hvor den sidder rigtig fint.

Så er bamsen klar til at tage imod julegæster

Det var også tid til 2. pakke i scrapkalenderen. Hvor er det hyggeligt at gå og finde små ting til hinanden, som vi så kan lade os udfordre af til nye små kortprojekter.

Blomstrede ark og blomster i samme nuancer

Dagens julekort:
Mit første flaskekort - det er jeg ret godt tilfreds med
Et flaskekort - mit første - blev det til i dag. Men ikke det sidste. Papiret er fra en Jpy juleblok, træerne en die fra Tim Holtz og teksten en die fra Rox Stamp. Jeg har lavet et skrivefelt på bagsiden.
Manden har udfordret mig til at bygge videre på denne model, så lidt senere på måneden, kan I se, hvad jeg har fået ud af den udfordring.

I dag har Nicolaj haft travlt med at tegne, der øves både på bogstavskrivning og at tegne indenfor linjerne:

Bogstaver - hvad mon der skal stå?


Nicolaj tegner

Nicolaj øver sig i at tegne indenfor linjerne




Kommentarer

  1. Så hyggeligt at du er med på listen over årets julebloggere. Jeg har tilføjet dig listen både på FB og på min blog.

    Kær bamse du har fået i gave :)

    Dit flaskekort er lækkert - og sikke da en sød dreng :)

    SvarSlet
  2. Fine gaver... og sikke et lækkert flaske tag
    Så sød og koncentreret han er

    Ha en god 5. december

    SvarSlet
  3. Dejligt du også er med i juleblogningen : )
    Sød bamse og dejligt flaske tag.
    Skøn knægt og rigtig fin tegning : )
    Glædelig 5 december

    SvarSlet
  4. Skøn ide med at bytte gaver - synes, det er så hyggeligt at åbne en hver dag .. så bliver man holdt lidt til ilden med at komme i julestemning og tænke på kreative ideer :)
    Flaskekortet er rigtig fint - særligt tekst-dien skal jeg da have studeret nærmere. Så må den jo komme på ønskesedlen til fødselsdag eller næste års jul ;)
    Dejligt at se, hvor koncentreret han ser ud, din kære dreng.

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak, fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.

Mvh Heidi