2. dec - adventskalender

Med lidt forsinkelse har jeg åbnet min første gave i årets adventskalender - min mor og jeg bytter scrapkalender hvert år med små gaver til en samlet fast værdi. Det er rigtig hyggeligt, og noget jeg ser frem til hvert år. Da vi har været ramt af sygdom her i huset, måtte vi sende gaverne i stedet, så derfor den sene opstart.


Fine stjerner med tydelige tal

En stak herre/maritimepapirer og lidt bling



Dagens julekort:

Et simpelt kort i grønne farver - her har jeg brugt en hjerteembossingfolder til baggrunden, en Sue Wilson die til rammen og de små juletræer fra ... samt lidt bling.

Kommentarer

  1. Flot og sødt julekort. og så hyggeligt med advenstkalender :) og god gave ;) God bedring....

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak, fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.

Mvh Heidi