1. dec - kalenderlys

Jeg er kommet lidt for sent i gang med julebloggerierne, men billederne er fra de rigtige dage :-) Jeg tænker det bliver en hyggelig måde at få julehygget/samlet minderne. Hver dag vil jeg dele et julekort, og nogle dage vil de også være julehistorier og andre julerelaterede ting, som kommer med.

Måske kommer der også sider med fra min December Daily undervejs, men det må tden vise, da jeg ikke har fået blogget billederne endnu.

Nicolaj har lavet kalenderlys med sin far, og det var han rigtig stolt af. Det er skønt at se, hvor meget han får ud af at julehygge.

Så sættes lyset fast

Dagens julekort:


Et rigtig enkelt julet kort med hjerteembossingfolder til baggrunden, Sue Wilson die til rammen og Rox Stamp tekst die med God Jul.
                                





Kommentarer