Et bryllupskort til midnatsscrap

I går aftes var jeg til midnatsscrap ved Picturing the World sammen med en masse skønne scrappere. Det var som altid en rigtig hyggelig aften med højt humør og masser af ny inspiration. Det skønt at se hvor forskelligt skitseopgaverne blev løst.

  

Jeg fik lavet halvandet kort, snakket og shoppet en del. 

Med inspiration fra Berit Rosenfeldt og Michella Nielsen fik jeg lavet dette bryllupskort til kortkassen:

 

For et godt stykke tid siden købte jeg en puslespillet die fra Dixi Craft, men var ikke rigtig kommet i gang med at bruge den. I aftes fik jeg gode fif med på vejen.


Det var som om, der manglede lidt i baggrunden af kortet, så efter lidt sparring endte det med brune noder i baggrunden.

 

Jeg har længe haft øje på tillykke dien fra Kaboks og i går røg den endelig med i kurven,

 

Jeg har brugt papir fra Riddersholm og Pion samt Kvistkarton, og sværtet kanterne med Vintage photo fra Distress.
 

Kommentarer

  1. Det er flot og rigtig lækkert i farvene :) Jeg har også et godt øje til den tillykke die ;)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak, fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.

Mvh Heidi