Det første julekort

Så har jeg været i gang med at rydde op på bloggen. Jeg har slettet alle tidligere indlæg og er startet forfra. Så her til at begynde med ser det nok lidt tomt ud, men inden længe skal siden nok bugne af indlæg.

Det næste stykke tid vil bloggen komme til at bugne med julekort. Det er jo den tid, vi har ramt, men ind imellem skal der også være plads til andre projekter.

Jeg har været i fuld sving med at lave julekort - lige indtil sidste weekend, hvor min Cuttle Bug måtte lade livet - der er ikke så meget at gøre, når metallet ind i flækker med noget af et skrald og siden af maskinen flyver gennem rummet (og min ældste søn kan bevidne, at det ikke er en overdrivelse). Til gengæld er jeg blevet forkælet af manden og har fået min julegave lidt tidligt i år, og er nu ejer af en Big Shot - jeg overvejede kortvarrigt A4 modellen, men er nået frem til, at så længe jeg har Cameo'en er den lille udgave nok. Min mand var klar over, at jeg ikke kan undvære min diecut maskine :-)

Det første julekort:

Et glitterjulekort med en ny yndlingsdie :-)

Materialeliste:
Nellie Snellen - Glædelig Jul die (2014)
Memory box - Small Circle Burst - 98480
Memory box - Snefnug
Glitterpapir - blog fra Panduro

Kommentarer

  1. Det er et rigtig flot julekort. Det er et sødt lille "vindue".

    SvarSlet
  2. Super flot og stilrent julekort. Det lyder som en dramatisk død din maskine led ;) God du har fået en afløser ! Glæder mig til at se mere til dine julekort :)

    SvarSlet
  3. Flot og enkelt! Og tillykke med din Big shot!

    SvarSlet
  4. Flot kort Heidi, (og tak for sidst) Skulle du ikke vise det flotte et du lavede i fredags måske? Dejligt med en forstående mand, som er klar til at hjælpe, når det er nødvendigt ha ha, og tillykke med dit nye vidunder.

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak, fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.

Mvh Heidi